Reeegn!! =(

Idag väckte mamma mig halv 11, hon tyckte inte att jag behövde sova nå mera!!  =/ 
När jag hade ätit frukost ringde jag kusinen och vi pratade om att åka till badet... Såklart  så var det stängt... och innan vi började cykla hemåt så började det att regna !  Vääärsta oturen!!  Men när det lugnat ner sig så cyklade vi till bengaan och kollade om det vbar öppet.. men såklart så var det stängt där också!! Då cyklade vi till bowlinghallen men.. STÄNGT där ocksåå!! Då blev vi trötta på att cykla runt och bestämde oss för att åka till mackedonkan för att käka en glass. Har bilder på det, kommer senare.
När vi kom hem till mig så spelade vi Wii och bloggade lite. Det var så varmt inne så vi gick ut och spela fotboll i regnet... Man blidde lite blöt men det får man tåla.   Idag skulle kusinerna och deras familj äta hos oss och nu har vi ätit, tittat på sommarkrysset och nu spelar vi Wii och bloggar. <3
Ha det så bra!

Kram!! <3



Det är jag på Liseberg, jag vann en anka, den var söt och den hade en piratmössa!  
Mjuk och gosig också!   =)) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0