Liseberg!!

Igår åkte jag till Liseberg med några kompisar. Vi åkte dit med en förening som fixade så att man kunde åka dit. Vi åkte buss upp i tre och en halv timme! Det var trååkigt! När vi kom fram köpte vi åkband och det första vi åkte var Lisebergbanan. Sedan var det Kanonen och Kållorado, andra gången jag åkte Kållorado fick jag en vattenstråle rakt bakom örat så mitt hår blev jätteblött! Den gången blev den som inte var rolig! Efter det så åt vi på Comics, jag åt en kycklingtallrik med pommes. Sedan åkte vi Uppswinget och Flume-Ride, I Flume-Ride blev jag superblööt! Jag åkte också SpinRock eller som den heter på Bonnamarknaden ExtreamFly. Efter det gick vi upp på backen för jag ville åka Uppsjutet så en av mina kompisar åkte med mig, under hela Uppsjutet skrek hon: Jag hatar dig!! Det upprepade hon flera gånger! Jag sa tack när vi kom ur den. Efter vi hade åkt den så var vi tvugna att gå till samlingsstället. Sen var det bara att sätta sig i den tråkiga bussen igen. Tre timmar tillbaka igen då! Fast hem fick vi kolla på film iallafall. Den första filmen var Nicolas Cage med i, den andra oxå, i den var även John Travolta med i.  Under hela åkturen sov en av mina kompisar och ett tag sov hon på mig! Hon frågade inte ens, även om det inte gjorde något.
Under dan letade jag upp några ledare och då satt dom och åt, gissa vad! MUSSLOR!   Yuäk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0