Straaanden!! <3

Hejsan hoppsan! det var ett tag sen jag bloggade men jag har inte orkat eller haft tid.
Igår va jag på stranden i Lomma med två kompisar. Vi badade jättemkt och vi gick ut på piren och badade där. Några killar hoppade från pirkanten och min ena kompis ville prova hon också, och det gjorde hon! Hon hoppade och jag ville verkligen också  hoppa men vågade inte, sicken fegis va! Min andra kompis ville också hoppa men hon vågade inte heller.. Vi är två fegisar! Vi hade jättekul och när vi åkte hem och jag skulle duscha så kan vi säga att jag hade tå trosor på mig! Ett par vita och ett par badbrallor... Så röd var jag! Så när jag skulle sova sen så blev det på mage!   Det sved så in i helskotta! och det svider över hela kroppen än!  Hm... så går det när man inte smörjer in sig! Men när vi var på stranden var det underbart! Varmt i luften och svaaalt i vattnet så det måste vi göra om ngn gång! 

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0