Födelsedaaag!!

Idag é det kusinens födelsedag!! Grattis till henne!!      ♥    ♥    ♥
Efter frukost åkte vi iväg och spelade golf på Örestads GK. Det är superroligt (om man får i väg bollen, vilket jag får ibland). Jaag slår ungefär 100- 150 meter om jag har tur. Jaja, vi slog lite och sedan åkte vi till Bjärred och köpte mjukglass. MUMS!!   Jag köpte en mjukglass med chokladpulver som strössel. Den var jättegod! Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och bloggar och kollar på sport på tv... Pappa sappar lite mellan golf och bilrally eller nåt.. Vet inte riktigt vad det é för ngt. Vi ska gå till kusinen vid tre så ska vi fira henne då.

Här kommer en bild för det var sååå länge sen...


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin ;D <3

tttaaacccckkkkkk ;D <3

2009-07-05 @ 14:36:54
URL: http://amandabodell.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin ;D <3

tttaaacccckkkkkk ;D <3

2009-07-05 @ 14:37:32
URL: http://amandabodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0