En och en halv dag kvar!!

Det är bara en och en halv dag kvar tills jag ska upp till fjällen med mamma till moffi! Vi ska bo i husvagn och fiska och gå och fiska och gå... Och sen kmr det inte att finnas signal där så det finns varken dator eller tv där uppe. Efter som det inte finns ngn signal så kmr jag inte kunna blogga på två veckor. Stackars mig! Fast det ska bli jätte roligt för jag är där i en vecka och sen bor jag hos min moffi för vi åker hem till honom och där träffar vi hela släkten, eftersom att hela min släkt bor i Gävleborgs län. Alltså ovanför Stockholm. Det ska bli jättekul för jag saknar alla så jävligt mkt!! <3<3

Onsdag!!
Idag var jag med en av mina ABV och vi va hos henne och hoppade studsmatta tills hennes ena bror kom och störde oss. Så då cyklade vi hem till mig och väntade tills min kusin vitamin, när hon kom så cyklade vi till McDonalds och åt lunch där. Sen splittrades vi. Klockan fem blev det tennisträning och jag cyklade dit med kusinvitamin och tränade i 2h. Hela träningen bara flöt på och jag spelade jättebra och det e jäte roligt när man väl spelar.

Torsdag!!
Man kollade på sommarlov 09 och sedan gick man ner och åt frukost. Jag fixade mig och spelade lite wii. Mellan det så packade jag lite eftersom jag åker i morron. Nu sitter jag här och bloggar och undar om kusinen vill gå och serva och slå lite grann, ska nog ringa henne nu. Klockan fem ska jag till teatern och passa en liten flicka för att hennes mamma är med i den.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0