TjugondeDecemberTvåTusenNio

Idauu så har man varit med Kusinvitamin Sandra. Vi har varit ute i snön och åkt pulka! Jag vet, det är kanske lite barnsligt, men det spelar ingen roll hur gammal man är så det alltid lika kul att vara i snön! Det är min åsikt, men men..  Vi har då åkt lite pulka och slängt oss i snöhögar, jag är uppvuxen med snö så jag är GANSKA van! Sen käkade vi en halv-lunch, ingen riktig lunch men vi fick iaf något i magen. Sen satt vi vid datan en stund och sen hjälpte vi Amanda lite. Snart så ska jag se One Tree Hill, sen käka och sen gå till Sandra och kolla på Coyote Ugly på Kanal5, jag har sett den ett antal gånger men den är superbra!
Jag älskar att det snöar! Det gör inte min pappa.. han HATAR snö! Hur kan man göra det? Aja, det har snöat hela denna dag oxå! UNDERBART!!!!!



Kramaaaar !! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0