NittondeDecemberTvåTusenNio !

Idauu så vakna man vid halv nio och då läste man lite i "En prinsessas dagbok 8" i nästan en timme. Jag älskar dom böckrna, Mia är så rolig!
Jag skulle hämta tidningen så som jag var klädd när jag kom ner, alltså i pyjamas! och barfota.. SVINKALLT säger jag bara! När jag ko in så hade jag ingen känsel i mina tår! Jag säger bara det: prova INTE detta hemma! Eller jo, ni får något att skratta åt efter åt! xD
Sen så skulle man äta frukost, min mamma & pappa käkade gröt.. Uää! Vi satt och kollade på Skidskytte (skitskytte, haha!) sammtidigt för det var på tvn då.
Sedan klädde jag julgranen, den blev jättefin! Nu ska jag åka till nova och handla något som jag kan ha på mej på julafton, och på nyårsafton, om jag har tur! <3 :)
Jag knäppte några kort på julgranen och snön kolla här bara!














Det kommer även en bild på mig som en tomtenisse!


Kramaaaaar på er alla! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0